Klachtenregeling
Wij doen onze uiterste best om u de juiste zorg te bieden die bij uw hulpvraag en zorgbehoefte past. Toch kan het gebeuren dat u ontevreden bent over de verleende zorg aan u of een familielid, dit willen wij graag weten.
Bespreek uw ontevredenheid of klacht met de zorgverlener of wijkverpleegkundige bij Kayra Zorg. Wij zijn bereid om samen te zoeken naar oplossingen.
Neem contact op met ons via 06 48 98 35 39 of mail naar info@kayra-zorg.nl.
Mocht u toch willen om uw klacht aan een externe adviseur voor te leggen, dan kunt u terecht bij het onafhankelijke Klachtenloket Zorg. Een medewerker van het Klachtenloket probeert uw klacht met informatie en advies op te lossen en kan u in contact brengen met een onafhankelijke klachtenfunctionaris. Die kan bemiddelen tussen u en ons, zodat we samen alsnog een goede oplossing kunnen vinden. U bereikt het Klachtenloket Zorg gemakkelijk door te bellen naar telefoonnummer 070-310 53 92. Dat kan van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur. Of stuur een mail naar info@klachtenloket-zorg.nl.
Voor meer informatie kunt u kijken op https://www.degeschillencommissiezorg.nl/klachtenloket-zorg/.
De Geschillencommissie
U kunt ook een klacht indienen bij de externe en onafhankelijke Geschillencommissie Zorg Algemeen. Uw klacht wordt dan een geschil. Een onpartijdige, deskundige commissie beoordeelt uw geschil en u ontvangt een bindende uitspraak. Dat betekent dat u en wij ons aan de uitspraak moeten houden en niet in hoger beroep tegen de uitspraak kunnen gaan. Voor meer informatie hierover kijkt u op: www.degeschillencommissiezorg.nl.