Verhindering en vakantie
Bent u verhinderd?
Om u de aangeboden zorg ook te kunnen leveren verwachten wij van u dat u op de afgesproken tijden thuis bent. Het kan natuurlijk voorkomen dat u op de afgesproken dag of tijdstip verhinderd bent. Wij willen dit graag 48 uur van tevoren weten. Mocht dit niet gelukt zijn brengen wij hiervoor kosten in rekening, tenzij er sprake is van overmacht of een dringende reden. Wij plannen namelijk een zorgmedewerker in voor de afgesproken tijden om de zorg te verlenen, die we anders voor een andere cliënt hadden kunnen inzetten.
Zijn wij verhinderd?
Wanneer de zorgverlener die bij u ingepland was bijvoorbeeld door ziekte uitvalt, zorg wij voor een vervangende zorgverlener. Dit kan betekenen dat u op andere momenten dan eerder ingepland, zorg ontvangt. Mocht dit het geval zijn, informeren wij u hier zo snel mogelijk over. Samen kijken we met u of we een passende oplossing kunnen vinden.
Vakantie
Gaat u binnenkort met vakantie, laat het ons dan uiterlijk twee weken voor de ingeplande zorg weten. Mocht dit niet tijdig doorgegeven zijn worden er kosten in rekening gebracht, tenzij er sprake is van overmacht of een dringende reden.
Als onze zorgverleners op vakantie gaat, krijgt u in overleg een andere zorgverlener tijdens deze periode voor het leveren van de zorg. Indien dit het geval is zullen wij u tijdig informeren en vragen we om uw medewerking tijdens deze periode.